ترس از صدای ابزار دندانپزشکی

 

غلبه بر ترس از صدای ابزار دندانپزشکی

 

چگونه بر ترس (فوبیا) و احساس ناخوشایند از صدای ابزار دندانپزشکی غلبه کنیم

 

افراد زیادی وجود دارند که به خاطر ترس و احساس ناخوشایندی که از صدای ابزار دندانپزشکی دارند از مراجعه به دندانپزشکی سر باز می­زنند اگر شما نیز از این دسته از بیماران هستید ما برای شما راهکارهای موثری داریم.

 

1. استفاده از صداگیرهای داخل گوش

صداگیرهای مختلفی در بازار موجود می­ باشد که ارزان­ترین آن­ها صداگیرهای اسفنجی است. شما می­ توانید با گذاشتن این نوع صداگیرها داخل گوش هنگامی که دندانپزشک بر روی دندان­تان کار می­کند از آرامش بیشتری برخوردار شوید. البته باید دکتر خود را از گذاشتن صداگیر در گوش­تان مطلع کنید تا اگر خواست از شما سوالی بپرسد با علامت اشاره از شما بخواهد صداگیر را از گوش خارج کنید.

 

2. گوش دادن به موسیقی

شما می­ توانید در هنگامی که بر روی یونیت دندانپزشکی نشسته­ اید با استفاده از هدفون به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. اما فراموش نکنید که پزشک خود را از آن مطلع کنید.

 

3. دندانپزشکی تحت بیهوشی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر صدا از دیدن ابزار دندانپزشکی می­ترسید و دچار ترس بیمارگونه یا همان فوبیای دندانپزشکی هستید و در عین حال دندان­ های زیادی برای درمان  شدن دارید و پروسه کاری شما طولانی­ است ما به شما دندانپزشکی تحت بیهوشی را پیشنهاد می­کنیم.[ دندانپزشکی تحت بیهوشی]

دکتر نوید صرافی راد

دکتر نوید صرافی راد 6747 بازدید 1396/01/14 0 نظر

دیدگاه کاربران

;





;

رفتن به بالا

لطفا کمی صبر کنید ...